Eftermarknad

Vi förstår vikten av att ha en smidig process för att hantera inkommande felanmälningar

Därför vill vi att ni använder den blankett ni fick vid entreprenadens färdigställande. Vi vill även att ni utser en person som är ansvarig för felanmälningarna och som är insatt i avtalet med oss. Det säkerställer att endast garantirelaterade ärenden når oss. Denna samarbetsväg hjälper oss att spara tid och resurser, samtidigt som den gör det möjligt för oss att fokusera på de åtgärder som är en del av vårt åtagande.

När ni rapporterar in en felanmälan är det viktigt att inkludera så mycket information som möjligt. Det inkluderar en detaljerad beskrivning tillsammans med eventuella bilder eller dokumentation som kan hjälpa oss att förstå ärendet bättre. Ju mer information vi har, desto snabbare och effektivare kan vi slutföra åtgärden.

Vi strävar efter att ha öppen och regelbunden kommunikation med er och ni kommer att få uppdateringar om statusen för era ärenden och tidsramar för åtgärder.